В статті 1 зокрема розширено визначення об’єкту, на який видається документ дозвільного характеру:
Об'єкт, на який видається документ дозвільного характеру, - природні ресурси, земельна ділянка, ґрунтовий покрив земельних ділянок, споруда, будівля, приміщення, устаткування, обладнання та механізми, що вводяться в експлуатацію або проектуються, окрема операція, господарська діяльність певного виду, робота та послуга, а також документи, які використовуються суб'єктом господарювання у процесі проходження погоджувальної (дозвільної) процедури (проектна документація на будівництво об'єктів, землевпорядна документація, містобудівна документація, гірничий відвід).
Запроваджено визначення "принцип організаційної єдності" та "дозвільна (погоджувальна) процедура".
Принцип організаційної єдності - принцип, згідно з яким видача документів дозвільного характеру (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) суб'єктам господарювання здійснюється в дозвільному центрі шляхом взаємодії представників дозвільних органів, що забезпечується державним адміністратором у порядку, встановленому цим Законом.
Дозвільна (погоджувальна) процедура - сукупність дій, що здійснюються суб'єктами господарювання, державними адміністраторами та дозвільними органами під час проведення погодження (розгляду), оформлення, надання висновків тощо, які передують отриманню документа дозвільного характеру.
Одним з головних надбань Закону № 1869 – VI стало доповнення Закону статтею 4¹, якою встановлено єдині підстави до порядку видачі документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів та анулювання документів дозвільного характеру.
Також вносяться зміни до статті 5 Закону України про дозвільну систему, відповідно до яких підвищено статус державного адміністратора, розширені основні його завдання і права та інше. Так, державного адміністратора наділено повноваженнями складати протоколи про адміністративні правопорушення.
Реєстру документів дозвільного характеру надано статус загальнодержавного. Його ведення крім державних адміністраторів тепер мають забезпечити і дозвільні органи (центральні органи виконавчої влади), наслідком чого буде можливість отримання повної (100%) інформації з Реєстру про документи дозвільного характеру.
Порядок видачі місцевими дозвільними органами документів дозвільного характеру також містить ряд уточнень з метою його унормування реаліям сьогодення.
Джерело: Держкомпідприємництва України