Адже ст. 11-2 Закону "Про державну податкову службу України" визначено вичерпний перелік документів, які повинні бути надані платнику податків для допуску до перевірки, і серед них постанову про відкриття оперативно-розшукової справи не значиться. Для проведення перевірки достатньо направлення на перевірку та копії наказу керівника податкової про проведення перевірки, в якому зазначаються її підстави, дата початку та закінчення.
Втім, однозначної відповіді на питання про те, чи може постанову про відкриття оперативно-розшукової справи бути надано надалі, ДПАУ не дала. Замість цього вона процитувала ч. 3 ст. 9 Закону "Про оперативно-розшукову діяльність", відповідно до якої в цій постанові зазначається місце і час його складання, посада особи, виносить постанову, її прізвище, підстава та мета відкриття оперативно-розшукової справи. А також вказала перелік відомостей, що становлять державну таємницю, згідно Зводу таких відомостей:
- Відомості про причетність працівників податкової міліції до здійснення ОРД, розголошення яких може заподіяти шкоду цій діяльності або життю чи здоров'ю цих працівників, їх близьких родичів;
- Відомості про організацію, завдання, результати ОРД, розголошення яких створює загрозу національним інтересам і безпеці;
- Відомості, що дозволяють ідентифікувати конкретний об'єкт, стосовно якого здійснюється або планується здійснювати ОРД, розголошення яких створює загрозу національним інтересам і безпеці щодо об'єктів.
Так що якщо у постанові про заведення оперативно-розшукової справи будуть перераховані вказані відомості, то податкова має відмовити в його наданні. А от сам факт наявності оперативно-розшукової справи та її номер, відповідно до роз'яснень Держкомпідприємництва, жодним чином не можуть бути віднесені до державної таємниці, а тому підлягають розголошенню.
Джерело: ЛІГА: ЗАКОН