Зокрема, керівник відділу зв'язків з громадськістю концерну «Галнафтогаз» Олесь Пограничний виділив важливість так званих культурних рецепторів (соціальних інвестицій в культуру) для багатших клієнтів. В умовах кризи, на його думку, у компаній з’явився час для впорядкування своїх бізнес – процесів. Зросла відповідальність за якість товарів та послуг. З’явилась більша концентрація власне на українських товарах, складниках.
Менеджер з продажу та маркетингу в Західній Україні компанії «Австрійські Авіалінії» Лариса Баранова вважає, що, коли вашим клієнтом є бізнесмен, потрібно постійно працювати над репутацією і тримати імідж на рівні.
Для менеджера компанії "САН ІнБев Україна» Олени Обухівської соціальна відповідальність її компанії полягає у промоції відповідального споживання пива – помірно і лише повнолітніми. Зокрема, напис "Споживай помірно" на етикетках пива, тренінги для батьків та психологів щодо спілкування з дітьми про алкоголь, "гаряча" лінія "Постав запитання про пиво", програма "Не пий за кермом" - цікаві для запозичення ініціативи компанії у цьому напрямку.
Ігор Гурняк, голова АГ КПЛ, зазначив, що навіть в умовах кризи бути соціально відповідальним вигідно. Наприклад, багаті клієнти розміщують свої депозити у банках, які є соціально активними. Важливість цього фактора за 10 – бальною шкалою складає 7 балів. З іншого боку, сьогодні саме бізнес є найбільш соціально відповідальним складником українського суспільства. Його надзвичайно актуальна соціальна функція – стримування уряду та локальних органів влади від порушень законодавства з метою псевдо – порятунку країни.
Мартін Нойрайтер, представник Інституту управління St. Gallen (Швейцарія) наголосив, що у сучасній Європі відбувся перехід від соціальної відповідальності бізнесу до громадської соціальної відповідальності. Міністерства та органи влади включають у своїх тендерах елементи соціальної відповідальності (на базі стандартів ІSО, можливо інших). З іншого боку, на його думку, елементи соціальної відповідальності слід включати вже на етапі навчання менеджерів.
Василь Косів, заступник міського голови з гуманітарних питань, зазначив, що у Львівській міській раді розпочато впровадження стандарту ІSО 9001. Водночас, існує дуже багато неузгодженостей. Адже соціально відповідальним має бути не хтось один, а 1200 працівників.
Ярослав Рущишин, голова Комітету підприємців Львівщини, вважає, що у чиновників нема відчуття, що вони "всерйоз" і надовго, тому немає і соціальної відповідальності. За примітивними оцінками ще не знати хто кращий підприємець: ми (самі підприємці) чи чиновник ?! З іншого боку, «соціальна відповідальність бізнесу» - це серйозно і надовго. Соціальна відповідальність означає, що компанія "пустила корені" на ринку.
Юрій Лукашевський, начальник відділу громадського партнерства ЛМР, вважає, що, коли у бізнесмена виникне проблема, він вибере легший (неформальний) шлях. Представники бізнесу зреагували на це зауваження так: цей шлях на сьогодні є чи не єдино можливим. З іншого боку, на думку Юрія Лукашевського, в основі цієї проблеми лежить дисбаланс зарплат.
На думку учасників Круглого столу, на сьогодні левова частка соціальної відповідальності мала б перейти до бізнесу. Влада має надавати промоцію бізнесу - якісному і соціально відповідальному.
Надалі Марина Саприкіна, голова центру «Розвиток КСВ» зробила презентацію «Всеукраїнського конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності».