Метою заходу було напрацювання пропозицій щодо ідентифікації туристичного продукту Львова; формування образу міста; залучення сучасних маркетингових інструментів просування туристичного продукту Львова; вироблення ефективної моделі співпраці учасників туристичного ринку (як приклад, єдина карта туриста, промо-тури для журналістів, тощо). <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Усі учасники гри, а це представники бізнесу, культурологи, архітектори, викладачі вузів, тощо були розбиті на чотири команди, кожна з яких представила своє бачення туристичного продукту Львова. У другій частині зустрічі кожна з команд готувала презентацію інструментів розвитку конкретного туристичного продукту та моделі співпраці усіх зацікавлених сторін. Зокрема, команди підготували презентації «Львів мистецький», «Львів – місто на перетині», «Смачний Львів», «Львів історичний», «Діловий Львів».
За задумом організаторів ділові ігри такого типу стануть традиційними.
Інформація АГ КПЛ