На те, що криза розчистить ринок від конкурентів, сподіваються вітчизняні виробники легкої промисловості. «Ми працюємо переважно на експорт, тому зараз у виграшній ситуації. Але оскільки криза не лише в Україні, а й у Європі, то зменшилися замовлення, тому ми дещо скоротили обсяги виробництва, – каже керівник підприємства «Троттола» Ярослав Рущишин. – З’явився шанс збільшити продажі на українському ринку. Одяг легко провозити контрабандою, тому легка промисловість в Україні залежна від роботи митниці. Як тільки кордон прикривають, відразу зростає попит на вітчизняні вироби. Криза дала нагоду закріпитися на українському ринку. В Україні є шість фірмових магазинів, у яких продаємо одяг під маркою «Жива». До кінця року плануємо відкрити ще тринадцять магазинів у різних регіонах».