За його словами, участь у дослідженні взяло 70 туристичних фірм, 50 ресторанів та 30 готелів. «Бізнес налаштований оптимістично», – сказав він.
Начальник управління культури та туризму ЛМР Андрій Сидор зазначив, що за останні два роки на 30–40% збільшилась кількість туристів у Львові. «За статистичними даними, метою подорожей до Львова 93% туристів є дозвілля і відпочинок. Серед іноземців найбільше відвідували Львів туристи Польщі, Німеччини, Білорусі, США та Росії», – повідомив він.
Також Андрій Сидор зазначив, що для визначення основних пріоритетів та завдань розвитку туризму Львова розробляється Стратегія розвитку туризму міста 2009-2015 років. Партнером розробки даної стратегії є Віденський туристичний офіс. «Проведено маркетингове дослідження туристичної галузі Львова. Аналітична група Комітету підприємців Львівщини для створення бази даних об’єктів туристичної і рекреаційної привабливості та інфраструктури туристичного ринку міста», – додав Андрій Сидор.
За його словами, міська рада затвердила перелік зон паркування для того, аби вирішити проблему з туристичним транспортом. «Проводяться роботи із їх облаштуванням, весною буде нанесена дорожня розмітка у місцях паркування», – розповів Андрій Сидор.
Також він додав, що будуть безкоштовно розповсюджувати карту міста, календарі подій, найголовніших свят, які відбуватимуться у Львові. «Вперше в Україні підготовлений атлас-довідник «Релігійні об’єкти на мапі міста Львова», – наголосив Андрій Сидор.
ЗІК
Львівський турбізнес не переймається економічною кризою — результати дослідження ЛЬВІВ, 28 СІЧНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Львівський турбізнес не переймається економічною кризою. Такими є результати дослідження АГ КПЛ, яке сьогодні представив його координатор Ігор Гурняк. «Бізнес настроєний оптимістично», — сказав він. За його словами, ті компанії, які орієнтуються на в’їзний туризм «не переймаються економічною кризою». Водночас, фірми відзначили, що зараз їхньому розвитку найбільше заважають низький рівень транспортної інфраструктури, зокрема відсутність прямих рейсів до Львова, складний процес проходження митних формальностей та високий рівень корупції та бюрократії в державі. Участь в дослідженні взяло 70 туристичних фірм, 50 ресторанів та 30 готелів. |
28.01.2009 |
Аналітична група Комітету підприємців Львівщини провела маркетингове дослідження туристичної галузі Львова, що має увійти до Стратегії розвитку туризму. У межах проекту у грудні 2008 року було проведене соціологічне опитування представників 70 туристичних фірм, 50 ресторанів та 30 готелів. Зафіксовані дані аналізувалися разом із працівниками кафедри міжнародного економічного аналізу та фінансів і кафедри теорії та історії соціології ЛНУ ім. І.Франка. Про це сьогодні, 28 січня, під час прес-конференції поінформував голова Аналітичної групи КПЛ Ігор Гірняк.
І.Гірняк поінформував, що серед найсуттєвіших чинників стримування розвитку туризму у Львові місцевий бізнес називає відсутність виробничих площ для розширення бізнесу та відсутність якісної і доступної за ціною бізнес-освіти. Відчувається також брак консалтингових фірм, що б допомагали розвивати туристичний, готельний та ресторанний бізнес.
Поточною загрозою розвитку туризму у місті, підприємці вважають відсутність достатньої кількості прямих авіарейсів до Львова та слабку функціональність Львівського аеропорту. Окрім цього, гальмує розвиток туризму затягнута процедура митного оформлення під час перетину туристами кордону України, а також корупція і бюрократія.
За інформацією І.Гірняка, представники як готельного, так і ресторанного бізнесу побоюються несприятливої зміни оточуючої інфраструктури і споруд. Відтак хотіли б побачити від місцевої влади унормування процедури зміни оточуючої інфраструктури і споруд.
"Я хотів би наголосити, що представники усіх трьох бізнесів серйозно налаштовані сьогодні на кооперацію. Вони воліють координації систем готельного, рекреаційного, туристичного обслуговування на рівні міста: чи то через промоційні заходи, чи то через запровадження єдиної картки туриста, чи проведення спеціалізованих форумів. Вони готові у цьому брати участь, і робити кроки вперед спільно", - сказав І.Гірняк.
Також аналітик поінформував, що в умовах кризи серед туроператорів, готелів і ресторанів Львова відбувається переорієнтація на зовнішніх туристів. "Переорієнтація туристичних фірм на в’їзний туризм дозволяє частково вирішувати проблему недостатності інвестиційних ресурсів. Підприємства з превалюванням в’їзних туристів оцінюють вплив світової фінансової кризи на рівні близькому до нейтрального. Зменшення доходів населення та ділової активності у зв’язку з кризою не чинить надто негативного вплив на готелі з часткою іноземних клієнтів більше 40%. Працюючи з туристичними групами, ресторани успішно уникають проблем, - повідомив він, і додав: Всі групи опитаних вважають свою майбутню конкурентноздатність вищою за поточну. Тобто бізнес є оптимістично настроєний і в принципі, переконаний, що більшість поточних проблем будуть вирішені".
Джерело: http://www.zaxid.net/newsua/2009/1/28/172052/
САМОЛЕТЫ НЕ ЛЕТАЮТ
– Мы вместе с кафедрой экономики и финансов и кафедрой социологии Львовского национального университета им. И. Франко провели аналитическое исследование, - сообщил председатель аналитической группы комитета предпринимателей Львовщины Игорь Гурняк. – Оно станет одной из составных частей стратегии развития туризма в нашем городе.
Согласно этому исследованию, на развитие Львова как центра туризма, в частности, влияет несколько факторов: отсутствие достаточного количества авиарейсов во Львов, сложная процедура прохождения таможенных процедур, конкуренция с гостиничным бизнесом со стороны частных квартир. А одной из «завлекалочек» для туристов может стать проведение во Львове специализированных фестивалей и конкурсов.