Комітет Підприємців Львівщини

Бізнесом у Львові займаються ті, хто знає відповідних людей, – Євген Глібовицький

Тепер, щоб вести бізнес у Львові, потрібно знати відповідних людей. Така ситуація у Лондоні була у 60-х роках минулого століття. Про це сьогодні на презентації висновків соціологічного дослідження цінностей львів’ян, яке провела компанія Gfk Ukraine на замовлення Комітету підприємців Львівщини, повідомив член ради КПЛ Євген Глібовицький.

„Загальна картина досить тривожна. Ситуація така, що більшість мешканців міста чекають, що їхні проблеми вирішуватиме хтось. Також є ризик того, що Львів варитиметься у власному соку і стане загерметизованим містом. Ті, кого все влаштовує у місті, мають низькі стандарти, а ті, кого не влаштовують дороги, рівень корупції, стан води і інші фактори умов проживання, більш схильні виїхати з міста, аніж боротися за зміни. Львів зараз виштовхує тих, хто може дати місту найбільше”, – прокоментував результати досліджень Євген Глібовицький.

За словами Євгена Глібовицького, місту необхідна довготермінова стратегія розвитку. „Тепер у Львові така ситуація, як була у Лондоні у 60-ті роки: щоб вести бізнес, треба когось знати. Коли Лондон відкрився, він став бізнесовою столицею світу. Львову також потрібні реформи, щоб місто розвивалося”, – зазначив Євген Глібовицький.

http://galinfo.com.ua/news/society/29884.html