Уподобання львів’ян щодо виробників продукції стануть для підприємців Львівщини фактором покращення якості продукції. Про це сьогодні, 10 вересня, на прес-конференції з приводу презентації висновків соціологічного дослідження цінностей львів’ян, яке провела компанія Gfk Ukraine на замовлення Комітету підприємців Львівщини, повідомив заступник голови КПЛ Микола Ореньчук.
„Ми хотіли б, щоб львів’яни надавали перевагу національним виробникам, але попит нам забезпечить, насамперед, те, що ми вироблятимемо якісні товари”, – прокоментував дані дослідження про надання переваги серед львів’ян вибору товарів закордонних виробників Микола Ореньчук.
За словами Миколи Ореньчука, соціологічне дослідження, яке замовив Комітет підприємців Львівщини, коштувало більше 10 тисяч доларів.
http://galinfo.com.ua/news/economy/29892.html