Так, за словами депутата Роксолани Лемик, гіпермаркет будівельних матеріалів “Епіцентр” за спонсорство світлового шоу в стислі терміни отримало велику ділянку землі в оренду. Втім, організатори святкувань запевняють – спонсори давали гроші, бо хотіли, аби свято було якнайкраще організовано, єдине, що давало місто взамін – рекламувало підприємців-спонсорів.
Безкоштовний сир лише в мишоловці – кажуть в народі. Тому заяви мера Андрія Садового про безкоштовність святкування сімсот п’ятдесятиріччя для міської казни міські обранці вважають, м’яко кажучи, перебільшенням.
Шоу Герта Гофа оплатили спонсори, підприємство “Епіцентр”. Проте вже за п’ять днів ця фірма отримала від міської ради в оренду земельну ділянку. Це тоді, коли інші бізнесмени чекають на отримання землі по пів-року і більше, – каже міський депутат Роксоляна Лемик.
У львівському представництві “Епіцентра” пояснити мотиви свого спонсорства не захотіли. Усе вирішується київським керівництвом, яке зараз перебуває у закордонному відрядженні. Так само керівник оргкомітету Ксенія Курилишин звинувачення в підкилимних домовленостях зі спонсорами відкидає. Єдине, що оргкомітет міг запропонувати спонсорам – це реклама на біг-бордах та в пресі.
Натомість бізнесмен, член КПЛ Андрій Чіпко каже – іміджева реклама як стимул для спонсорів може спрацювати лише для великих компаній з ім’ям, для більшості це ж лише спроба вибити для себе додаткові пільги.
Ще одним мотивом спонсорства, каже бізнесмен, може стати бажання завоювати прихильність мера і наводить приклад з “Інтергалбудом”, який, за словами пана Чіпка, намагається повернути собі прихильність нинішньої міської влади, щоб відвоювати бодай частину того сегменту ринку, який вони колись займали.
"Новини". Телерадіокомпанія "Разом".