Проте не обійшлося і без болючих питань як для підприємців, так і для митних брокерів. Зокрема, бізнесмени наголошували на недосконалому дотриманні домовленості про роботу із зміщеним графіком митниці по потребі у суботу та п’ятницю (раніше митниця, як і більшість державних структур, працювала у режимі скороченого робочого дня). По цьому питанні Михайло Товт запевнив, що проблем не має бути. „Ми не можемо змушувати митників працювати понаднормово,” – сказав він. Однак, за словами Товта, є узгодженість із профспілкою митників про те, що при роботі у суботу працівник отримує вихідний у понеділок.
Окрім цього для зручності і підприємцям, і працівникам митної служби „ініціюється об’єднання відділу митної вартості із відділом номенклатури” – зауважив Михайло Товт. Іншу ініціативу реструктуризації митниці, а саме ідею створення митного пункту „Львів залізничний” та ідею так званого „прозорого офісу” (які митниця трактує як підвищення ефективності контролю за товарами, що підлягають розмитненню) підприємці та брокери зустріли зі значною частиною песимізму.
Щодо пункту „Львів залізничний” до кінця так і не було зрозуміло сам принцип функціонування такої структури. Зі слів Михайла Товта, до створення загального терміналу для прийняття усіх вантажів для оформлення митної документації, працівники митниці самі приїжджатимуть до залізничних вантажних пунктів (Підзамчя, Скнилів і т.д.). Голова Львівської асоціації платників податків Теодор Дяків вважає, що у будь-якому випадку концепція такого розмитнення вантажів суперечить антимонопольному законодавству. „Зокрема встановленні монополії одним із залізничних відділів,” – сказав він.
Щодо так званих „прозорих офісів” усіх відділів вантажного розмитнення, які очевидно мали б носити антикорупційний характер, то тут навіть самі митники не уявляють як це має виглядати. Чи то мають бути стіни із скла, чи то оснащення приміщень відеокамерами. Так чи інакше кошти на переобладнання йтимуть не малі, а ефективність такого контролю примушує сумніватися.
У стан розгубленості львівських митників ввів і ще один лист ДМСУ. Хоча проблема точкова і стосується лише підвищення митного тарифу із 15% до 25% на імпорт холодильників з 1 серпня, парадоксальності тут вистачає. За словами Михайла Товта у листі ДМСУ йдеться і про донарахування тарифу протягом усього 2004 року. Варто зазначити, що перший заступник начальника Львівської митниці одразу спробував заспокоїти бізнесменів, і сказав, що зараз ведеться переговори про недопущення такого донарахування. А коли це не виявиться неефективним можна подавати позов на митницю до арбітражного суду.
Окрім того Дяків звернув увагу і на ще одну проблему – а саме на недотримання нормативного регулювання міжвідомчого листування, яке встановлене Постановою Кабміну №731. Зокрема у постанові йдеться, що якщо документ носить міжвідомчий характер, але зачіпає інтереси хоча б одної юридичної особи, він повинен бути або зареєстрований у Мінюсті, або розміщений на сайті Державної митної служби, -- тобто оприлюднений тим чи іншим способом.
Наприкінці зустрічі Михайло Товт закликав бізнесменів не давати митникам хабарів („в них і так хороша зарплата”) та сигналізувати про факти зловживання працівниками митниці прямо йому. Тим самим завізувавши свою готовність до діалогу та співпраці із підприємцями Львівщини.