Про це йдеться в новому дослідженні "WorkPlace Media".<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Як повідомляє "Cnews", в цілому, автори дослідження приходять до висновку, що "присутність бренду в соціальній мережі має мінімальний вплив на його сприйняття і відношення споживачів". Також в ході опитування 25% респондентів заявили, що рекомендували своїм друзям по соціальній мережі який-небудь продукт або послугу, а 33% отримували такі рекомендації хоч би раз. Проте тільки 18% опитаних сказали, що дійсно слідували цим рекомендаціям.
За словами фахівців "WorkPlace Media", які проводили опитування серед офісних інтернет-користувачів, 55% з них мають як мінімум один аккаунт в соціальній мережі. З цих людей тільки 43% заходять в мережу на роботі, де вони проводять велику частину дня і потенційно відкриті для реклами брендів. Крім того, 78% опитаних відзначили, що проводять в соцмережі менше 30 хвилин в день.
Джерело: BIZ.liga.net