Як розповіла заступник директора «Українського центру сприяння іноземному інвестуванню InvestUkraine» Олена Ганцяк-Каськів, компанія планує побудувати два заводи. Один - із виробництва трьохциліндрових двигунів для малолітражних автомобілів об’ємом 1 л. Спеціалізацію другого компанія не розкриває.
За словами Ганцяк-Каськів, французи почали переговори з Україною в кінці минулого року. «PSA Peugeot Citroen» звернулася в американський офіс аудиторської компанії «Deloitte» з проханням визначити найпривабливіші регіони. Серед 17 відібраних країн Україна спочатку розглядалася як найбільш перспективний варіант», – зазначила вона.
За її словами, «Peugeot Citroen» було запропоновано більше десяти ділянок, в основному, у Західній Україні, і компанія зупинила свій вибір на території колишнього аеродрому площею 250 га біля селища Черляни Городоцького району Львівської області.
Натомість за словами в.о. голови Львівської облдержадміністрації Миколи Кметя, знайомого з планами компанії, штат комплексу складатиме 15 тисяч чоловік, із яких близько 300 – іноземні фахівці.
Проте згодом французька сторона повідомила про недоліки української пропозиції. «У першу чергу, - це труднощі з водопостачанням. Французи вимагають пільговий податковий режим, але наші податки й так порівняно невисокі. Крім того, вони хочуть, щоб ми провели до ділянки дорогу й газ – це вже занадто, нехай займуться цим самі», – сказав губернатор Львівщини.
Однак у самій компанії говорять, що можливість розміщення виробництва в Україні, як і раніше, розглядається. «У нас продовжується дискусія. Остаточне рішення буде ухвалено до кінця року», - повідомив менеджер PSA Peugeot Citroen зі зв’язків з іноземною пресою Лоран Чіколе.
"Львівський портал"