„Вивіска займає площу до 0,5 квадратних метрів, де подана юридична назва суб’єкта господарювання, профіль діяльності суб’єкта господарювання і режим роботи”, - розповіла РадіоМан начальник ЛКП Адміністративно-технічне управління Інна Свистун. За її словами, все що більше зазначеної площі, тепер називається рекламою. Тож підприємці будуть змушені заплатити за розміщення цієї конструкції як за встановлення реклами.
Окремі підприємці вирішили не затягувати з процесом і вже узгодили зовнішній вигляд своєї вивіски із міськими нормами, аби уникнути проблем згодом, розповів РадіоМан підприємець Михайло Рудковський: „Був у нас їхній офіційний лист, на яку ми дали офіційну відповідь і після цього до нас не було висловлено жодних претензій”.
Охоронці історичних пам’яток сподіваються, що усі будуть такими законно слухняними і приведуть зовнішні вигляд фасадів до порядку. Оскільки зараз зовнішній вигляд будинків це маскарад і варто було б згадати давню львівську традицію: „Колись була дуже гарна традиція і багато вивісок розроблялося спеціально Львова, спеціально для того чи іншого закладу, і кожна вивіска була продумана і адаптована не тільки до площі Ринок, а конкретно до цього місця, до цієї пам’ятки”, - розповів президент Фонду збереження історико-архітектурної спадщини Львова Андрій Салюк.
Тож, якщо за два місяці вивіски у центрі Львова не впорядкують, на підприємців місто подаватиме до суду, аби стягнути штраф і силоміць прибрати неправильні вивіски з фасадів.