Комітет Підприємців Львівщини

Регламенти

Регламент прийняття нових членів та припинення членства в «Комітеті підприємців Львівщини»


Затверджено Установчими зборами
Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 1 від 12 лютого 2005 року
Зі змінами, внесеними згідно рішення
Загальних зборів Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 8 від 25 жовтня 2005 року
Прийнято в новій редакції відповідно до рішення
Загальних зборів Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 2 від 27 лютого 2007 року

Зі змінами, внесеними згідно рішення
Загальних зборів Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 7 від 30 жовтня 2007 року

Прийнято в новій редакції відповідно до рішення
Загальних зборів Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 2 від 04 жовтня 2011 року


Прийняття нових членів у ГО «Комітет підприємців Львівщини» (далі – КПЛ) здійснюється на засіданні Загальних зборів КПЛ або на засіданнях Ради КПЛ (у разі передачі повноважень щодо прийому нових членів від Загальних зборів КПЛ до Ради КПЛ). Засідання Загальних зборів чи Ради є чинним, якщо на Засіданні присутні щонайменше ½ спискового складу членів КПЛ або членів Ради КПЛ відповідно.
Усі засідання, на яких здійснюють прийом нових членів КПЛ, є відкритими.
Для вступу в КПЛ претендент має подати не пізніш ніж за 20 днів до засідання, на якому прийматимуть у члени КПЛ, такі документи (в письмовому й електронному вигляді):
– заяву на ім’я Голови КПЛ про бажання стати членом КПЛ;
– анкету КПЛ з деталізацією, що стосується підприємницької діяльності;
– три рекомендації дійсних членів КПЛ;
– особисті реквізити;
– три фотографії 3х4;
Етична комісія не пізніш ніж за 15 днів має провести зустріч з особою, котра вступає в КПЛ, і членами КПЛ, які рекомендували її, та щонайменше за 10 днів дати попередні висновки про відповідність Кодексу честі КПЛ.
Секретаріат до засідання має повідомити всіх членів КПЛ про час і місце засідання та надіслати електронною поштою зазначені документи.
Порядок проведення засідання, на якому приймають у члени КПЛ, є таким:
1. Особи, які дали рекомендації кандидату, представляють його, зачитують заяву, автобіографію, здійснюють усні рекомендації (регламент – 6 хвилин).
2. Претендент дає відповіді на питання присутніх на засіданні членів КПЛ (регламент – 15 хвилин).
3. Надалі, без присутності кандидата, проводять дебати (регламент – до 10 хвилин).
4. Голосування проводять у таємному режимі.
5. Підрахунок і підбиття підсумків голосування здійснюють Головуючий на засіданні та один із членів КПЛ, який рекомендував кандидатуру.
6. Рішення вважають прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше ніж 2/3 присутніх на засіданні членів КПЛ.
7. У разі позитивного рішення Головуючий на засіданні запрошує претендента в зал засідань і оголошує рішення, вручає відзнаку члена КПЛ.
8. Якщо позитивного рішення не досягнуто, особи, які давали рекомендацію претенденту, повідомляють його про це без запрошення до залу засідань.
Припинення членства в КПЛ відбувається:
– за власним бажанням;
– за рішенням Загальних зборів чи Ради КПЛ (у разі передачі повноважень щодо припинення членства в КПЛ від Загальних зборів КПЛ до Ради КПЛ);
– якщо до 20 березня особа не здійснила сплати членського внеску за поточний рік, за умови, що нею у зв’язку із винятковими обставинами зі Скарбником КПЛ не було погоджено індивідуальних умов сплати членського внеску. Членство в КПЛ такої особи відновлюється автоматично, якщо до 20 червня нею було сплачено членський внесок за поточний рік.
Засідання Загальних зборів чи Ради КПЛ є чинними, якщо на засіданні присутні 2/3 спискового складу членів КПЛ чи членів Ради КПЛ.
З ініціативою про припинення членства може виступити Голова КПЛ, член Ради КПЛ, Скарбник, Голова Ревізійної комісії та група з трьох членів КПЛ. Ініціативу потрібно оформити відповідними заявами на ім’я Голови КПЛ з обов’язковою аргументацією, їх подають не пізніш ніж за 7 днів до проведення відповідного засідання. Особа, щодо якої ініціюють рішення про припинення її членства в КПЛ, повинна ознайомитися з відповідними заявами не пізніш ніж за 5 днів до проведення засідання щодо них. Усіх членів КПЛ потрібно повідомити про час і місце проведення засідання, а також ознайомити з відповідними документами не пізніш ніж за три дні до проведення засідання.
Порядок проведення засідання, на якому припиняють членство в КПЛ, є таким:
– члени КПЛ, які ініціювали припинення членства, аргументують свою позицію (регламент – до 10 хвилин);
– запитання до них від інших членів КПЛ, присутніх на засіданні (регламент – до 15 хвилин);
– виступ члена КПЛ, щодо якого застосовують дію про припинення членства, за бажанням (регламент – до 10 хвилин);
– запитання до нього (регламент – до 10 хвилин);
– обговорення (регламент – до 15 хвилин) відбувається без присутності члена КПЛ, щодо якого застосовують дію про припинення членства в КПЛ;
– голосування проходить у таємному режимі за позитивне рішення, яке передбачає підтвердження членства в КПЛ і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало 2/3 присутніх на засіданні членів КПЛ, мінус один голос;
– рішення оголошує Головуючий на засіданні незалежно від присутності члена КПЛ, щодо якого застосували процедуру про припинення членства в КПЛ;
– у разі позитивного рішення – про підтвердження членства в КПЛ – особи, які ініціювали припинення членства в КПЛ, і член КПЛ, щодо якого висунули цю ініціативу, підтверджують легітимність такого рішення публічним рукостисканням;
– у разі легітимного рішення, яке передбачає виключення з КПЛ, особа, щодо якої припинено членство в КПЛ, вільна до будь-яких вчинків, які з терпимістю будуть сприйняті всіма присутніми членами КПЛ. Персональну відзнаку члена КПЛ цій особі анулюють.

При автоматичному припиненні членства в КПЛ, особа вважається такою, членство якої в КПЛ припинене, з 20 березня року, за який не сплачено членських внесків

Регламент про членські внески КПЛ


Затверджено Установчими зборами
Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 1 від 12 лютого 2005 року
Прийнято в новій редакції відповідно до рішення
Загальних зборів Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 2 від 27 лютого 2007 року

з наступними змінами в частині розміру членських внесків

Прийнято в новій редакції відповідно до рішення
Загальних зборів Комітету підприємців Львівщини
Протокол № 2 від 04 жовтня 2011 року


Цим регламентом членські внески КПЛ трактуються в першу чергу, як елемент самоорганізації, дисципліни та ефективності діяльності членів КПЛ і лише в другу чергу, як фінансове забезпечення діяльності КПЛ.
1. Вступний внесок
Вступний внесок - це сума коштів, яка сплачується членом КПЛ протягом 10 днів після прийняття його в члени КПЛ Скарбнику КПЛ, і становить одну тисячу гривень.
2. Членський внесок
Членський внесок - це сума коштів, яка сплачується членами КПЛ за календарний рік, в період до 20 лютого року, за який вноситься плата, і становить  4800 грн.
Сума членського внеску особи при її вступі до КПЛ розраховується пропорційно до кількості місяців, протягом яких вона буде членом організації протягом року.
3. Контроль за сплатою внесків та відповідальність
Контроль за своєчасністю сплати членами КПЛ внесків покладається на Скарбника КПЛ.

Особа вважається такою, що припинила своє членство в КПЛ, якщо до 20 березня не здійснила сплати членського внеску за поточний рік, за умови, що нею у зв’язку із винятковими обставинами зі Скарбником КПЛ не було погоджено індивідуальних умов сплати членського внеску. Членство в КПЛ такої особи відновлюється автоматично, якщо до 20 червня нею було сплачено членський внесок за поточний рік.

4. Використання коштів
Вся сума членських внесків спрямовується на забезпечення статутної та програмної діяльності КПЛ.

„Регламент – організаційної роботи та організаційної структури КПЛ"

Вищим та основним органом КПЛ за суттю і формою роботи є Загальні Збори КПЛ. До виключних повноважень Загальних Зборів належать питання:

- Прийняття Статуту КПЛ, внесення до нього змін;

- Обрання керівних органів КПЛ: Ради КПЛ, Голови таЗаступника КПЛ, Скарбника таРевізійної комісії КПЛ;

- Етичної комісії КПЛ;

- Створення та затвердження нових Регіональних Осередків КПЛ.

- Затвердження підсумкових річних звітів керівних органів КПЛ;

- Прийняття Регламентів КПЛ та внесення змін до них;

До повноважень Загальних Зборів, що можуть з часом бути делегованими Раді КПЛ належать питання:

- прийняття нових членів КПЛ;

- припинення членства в КПЛ;

- створення постійних комісій КПЛ та затвердження їх персонального складу;

- створення тимчасових комісій КПЛ та затвердження їх персонального складу;

- створення виконавчих структур КПЛ;

- затвердження фінансово-господарських планів КПЛ;

Засідання Загальних Зборів КПЛ проводяться не рідше одного разу в місяць, як правило, в останній вівторок місяця. Про місце і час проведення, порядок денний Загальних Зборів всі члени КПЛ мають бути повідомлені не пізніше ніж за 5 днів до дня проведення Загальних Зборів. За організацію та формування порядку денного Загальних Зборів несе відповідальність Голова КПЛ. Члени КПЛ мають право не пізніше ніж за 3 дні до проведення Загальних Зборів внести пропозиції до порядку денного Загальних Зборів, повідомивши про це Голову КПЛ у письмовому вигляді.

Засідання Загальних Зборів КПЛ вважаються чинними за умови присутності 1/2 спискового складу членів КПЛ. Рішення на Загальних Зборах приймаються простою більшістю від числа присутніх членів КПЛ за винятком тих процедур, які передбачені іншими регламентуючими документами КПЛ (Регламентами КПЛ).

Рада КПЛобирається Загальними Зборами і здійснює керівництво організацією в період між Загальними Зборами КПЛ та є підзвітною Загальним Зборам КПЛ. Рада формується з членів КПЛ в особі Голови КПЛ, Заступника ГоловиКПЛ, Скарбника КПЛ, і, як правило, до її складу входять Голови постійних комісій КПЛ, Голови регіональних осередків КПЛ, інші члени КПЛ, обрані Загальними Зборами КПЛ.

До Ради КПЛ, виконавчих та інших керівних структур КПЛ не мають права входити Голова та члени Ревізійної комісії.

До повноважень Ради КПЛ відносяться питання:

- загального керівництва організацією в період між засіданнями Загальних Зборів КПЛ;

- організаційне та фінансове забезпечення діяльності постійних та тимчасових комісій КПЛ, регіональних осередків та виконавчих структур КПЛ;

- представлення інтересів КПЛ у взаємовідносинах з органами законодавчої влади, державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, судами, ЗМІ, іншими громадськими організаціями, партіями, міжнародними організаціями та іншими юридичними і фізичними особами.

За умови делегування повноважень Загальними Зборами КПЛ, що оформляється відповідним рішенням Загальних Зборів прийнятим 2/3 присутніх на такому засідання членів КПЛ, по кожному з пунктів окремо до повноважень Ради КПЛ відносяться питання:

- прийняття нових членів КПЛ

- припинення членства в КПЛ;

- створення Постійних комісій КПЛ та затвердження їх персонального складу;

- створення Тимчасових комісій КПЛ та затвердження їх персонального складу;

- створення виконавчих структур КПЛ;

- затвердження фінансово-господарських планів КПЛ.

Засідання Ради КПЛ проводиться не рідше одного разу на місяць, як правило, передостанній вівторок місяця. Про місце і час проведення, порядок денний засідань Ради КПЛ всі члени КПЛ мають бути повідомлені не пізніше ніж за 5 днів до дня проведення засідання Ради КПЛ. Члени Ради КПЛ мають право не пізніше ніж за 3 дні до проведення засідань Ради КПЛ внести пропозиції до порядку денного засідань Ради КПЛ, повідомивши про це Заступника Голови КПЛ у письмовому вигляді.

Засідання Ради КПЛ вважається чинним за умови присутності на засіданні не менше 1/2 членів Ради, обов’язково - Голова КПЛ, Заступник Голови КПЛ або Скарбник КПЛ. Рішення на засіданнях Ради КПЛ приймаються простою більшістю від числа присутніх членів Ради, за винятком тих процедур, які передбачені іншими регламентуючими документами КПЛ (Регламенти КПЛ).

Постійні комісії КПЛ є основною організаційною формою роботи всіх членів КПЛ. Постійні комісії КПЛ формуються Загальними Зборами чиРадою КПЛ з членів КПЛ. Кожен з членів КПЛ може бути в складі не більше двох постійних комісій. Комісія власним рішенням обирає Голову таЗаступника Голови комісії, котрі в подальшому затверджуються Загальними Зборами КПЛ.Цим регламентом передбачається створення чотирьох постійних комісій з наступним переліком програмних напрямків:

  1. Регламентна комісія– внутрішня розбудова КПЛ, створення нових підрозділів чи визначення нових напрямків роботи, вирішення внутрішніх суперечностей, пошук можливих партнерів та визначення формату співпраці з іншими об"єднаннями громадян, в тому числі політичними партіями;
  2. Правозахисна комісія– співпраця та здійснення контролю за діяльністю контролюючих, силових та дозвільних структур органів державної влади та місцевого самоврядування; захист прав та інтересів КПЛ, що стосується реалізації статутних завдань; забезпечення реалізації захисту прав підприємців, порушених в наслідок рішень, дій або бездіяльності органів виконавчої влади, контролюючих органів чи їх посадових осіб.
  3. Інноваційна комісія– співпраця з органами державної влади та місцевого самоврядування; розробка та визначення нових напрямків діяльності; представлення інноваційних проектів в органах державної влади та місцевого самоврядування;
  4. Лобістська комісія– відстоювання регіональних інтересів на загальноукраїнському рівні, підготовка та лобування прийняття владних рішень на державному рівні, що стосуються підприємницької діяльності; реалізація права законодавчої ініціативи.

До компетенції постійних комісій входять питання:

- формування програмних документів, принципів дії, стратегії та тактики діяльності КПЛ по кожному з напрямків, які в подальшому затверджуються Радою чиЗагальними Зборами КПЛ;

- за дорученням Загальних Зборів чи Ради КПЛ представлення інтересів у взаємовідносинах з іншими юридичними чи фізичними особами на основі напрацьованих комісією документів.

Засідання Постійних Комісій КПЛ проводиться не рідше одного разу в місяць, як правило, в перший вівторок місяця. Про місце і час проведення, порядок денний засідань Постійної Комісії КПЛ всі члени КПЛ мають бути повідомлені не пізніше, ніж за 5 днів до дня проведення засідання Постійної Комісії КПЛ. Члени Постійної Комісії КПЛ мають право не пізніше ніж за 3 дні до проведення засідань внести пропозиції до порядку денного засідання комісії, повідомивши про це Голову Постійної Комісії КПЛ у письмовому вигляді. Всі засідання постійних комісій КПЛ є відкритими для всіх членів КПЛ. Член КПЛ, котрий не входить в склад комісії, але має намір бути присутнім на засіданні, повідомляє про це Голову чи Заступника Голови комісії не пізніше ніж за три дні до дня засідання комісії.

Засідання комісії вважаються чинними за умови присутності на засіданні не менше ½ спискового складу комісії та обов’язково Голови чи Заступника Голови комісії. Рішення на засіданні комісії приймаються простою більшістю голосів від присутніх членів комісії.

Тимчасові комісіїформуються загальними Зборами КПЛ чи Радою з членів КПЛ та запрошених зі сторони спеціалістів. Програмні напрямки, організаційну форму, концепцію, повноваження та термін діяльності тимчасових комісій визначається Загальними Зборами чи Радою КПЛ кожен раз окремо.

Ревізійна комісія здійснює контроль за діяльністю всіх керівних органів структурних одиниць, посадових осіб та виконавчих структур КПЛ. Ревізійна комісія формується Загальними Зборами із членів КПЛ в кількості від 3 до 5 осіб і є підзвітною Загальним Зборам. Голова Ревізійної комісії обирається Загальними Зборами з числа членів КПЛ. Голова та члени Ревізійної комісії мають право бути присутніми на засіданні Ради КПЛ, постійних та тимчасових комісій без попередження про це заздалегідь.

До компетенції Ревізійної комісії КПЛ належать питання:

- трактування Статуту та регламентуючих документів КПЛ (Регламентів КПЛ);

- вирішення внутрішньо організаційних правових та етичних спорів, що можуть виникнути між членами КПЛ чи іншими структурами КПЛ;

- контроль за фінансово-господарською діяльністю керівних та виконавчих структур КПЛ.

Засідання Ревізійної комісії проводяться по мірі необхідності, але не рідше одного разу на квартал. Організацію роботи Ревізійної комісії забезпечує Голова Ревізійної комісії і несе відповідальність за її діяльність.

Засідання Ревізійної комісії вважають чинним за умови присутності на засіданні не менше 2/3 членів комісії. Всі рішення Ревізійної комісії приймаються простою більшістю голосів від числа присутніх на засіданні членів комісії.

Голова КПЛта Заступник Голови КПЛ здійснюють поточне керівництво організацією в період між засіданнями Ради КПЛ і є підзвітними Раді КПЛ та Загальним Зборам КПЛ. Повноваження Голови КПЛ та Заступника Голови КПЛ визначаються рішенням Ради КПЛ, котрих обирають на Загальних Зборах КПЛ, як правило, терміном на 1 рік. У виключній компетенції Голови КПЛ та Заступника Голови КПЛ є формування і здійснення загального керівництва виконавчими структурами КПЛ згідно затверджених Загальними Зборами чиРадою фінансово-господарських планів.

Скарбник КПЛ обирається Загальними Зборами КПЛ з членів КПЛ, як правило, терміном на один рік. Скарбник організовує та проводить збір вступних та щомісячних внесків членів КПЛ – згідно Регламенту про членські внески КПЛ. Скарбник спільно з Головою та Заступником Голови КПЛ формує фінансово-господарські плани КПЛ та здійснює контроль за їх виконанням.

Секретаріат є виконавчою структурою КПЛ, сфера повноважень та функціональних обов’язків якого затверджується Загальними Зборами чи Радою КПЛ. Кандидатуру Голови Секретаріату КПЛ подає Голова КПЛ для затвердження на Загальних Зборах чи засіданні Ради КПЛ, як правило терміном на 1 рік.

Регіональні Осередки КПЛ створюються Загальними Зборами КПЛ з членів КПЛ, що проживають або здійснюють власну підприємницьку діяльність в межах окремої адміністративної одиниці (район, місто, селище). Регіональні осередки КПЛ є підзвітними Загальним Зборам КПЛ. Дія Статуту КПЛ та всіх чинних в КПЛ регламентуючих документів (Регламентів КПЛ) є обов’язковими для Регіональних осередків КПЛ. Регіональні осередки КПЛ мають право на власний Статут, після затвердження його Загальними Зборами КПЛ, на реєстрацію в якості юридичної особи у відповідній адміністративній одиниці, після прийняття такого рішення Загальними Зборами КПЛ. Права та межі повноважень на самостійні рішення і дії надаються кожному регіональному осередку окремо рішенням Загальних Зборів КПЛ і оформляється у відповідний Регламент.

Право на створення Регіонального осередку мають не менше 5 членів КПЛ.

Етична Комісія обирається Загальними Зборами з числа найбільш авторитетних членів КПЛ в кількості від 3 до 5 осіб. До повноважень та обов’язків Етичної Комісії належать питання:

- контролю за дотриманням членами КПЛ "Кодексу честі КПЛ"

- ознайомлення осіб, що виявили бажання стати членами КПЛ з Кодексом честі КПЛ.

- вивчення питання та формування висновків, щодо відповідності Кодексу честі КПЛ осіб, що висловили бажання стати членами КПЛ;

- право винесення питання про припинення членства в КПЛ.

Засідання Етичної Комісії скликаються в міру необхідності будь-яким членом Етичної Комісії і є чинним за умови присутності на ньому 2/3 членів Етичної Комісії. Рішення приймаються простою більшістю голосів. Питання, які має розглянути Етична Комісія, можуть бути внесені будь-яким членом КПЛ у формі письмової заяви, де має бути викладено суть питання чи проблеми. Етична Комісія протягом місяця має розглянути відповідне питання та сформувати свої висновки, які в подальшому будуть доведені Раді чи Загальним Зборам КПЛ.

Загальним правилом КПЛ є ведення протоколів чинних засідань всіх керівних органів та структурних одиниць КПЛ, визначених цим Регламентом. Протоколи таких засідань є доступними до ознайомлення кожним членом КПЛ.

Положення про відкритість засідань комісій та Загальних Зборів Комітету підприємців Львівщини

Всі засідання Загальних зборів КПЛ та комісій КПЛ є відкритими для осіб, які висловили бажання вступити в КПЛ і є запрошеними на ці засідання, хоча б одним з членів КПЛ.

Член КПЛ, запросивши на Засідання Загальних Зборів чи комісію КПЛ, особу, яка ще не є членом КПЛ, має погодити з головуючим на Засіданні (Голову, Заступника Голови чи Скарбника КПЛ) не пізніше ніж за один день до відповідного засідання і представити дану особу на початку роботи засідання.

У випадку, якщо деякі питання порядку денного засідання носять конфіденційний характер, вони ставляться останніми в порядку денному і головуючий на зборах попередивши про це запрошеного заздалегідь просить його покинути зал засідань.